lauantai 1. tammikuuta 2011

2011!

Uudenvuoden aamuna oli kauhea kriisi. Nimittäin, sellainen kriisi, että herätessä kello näytti viittä illalla, eikä ollut tietoakaan, mitä sitä tekisi. Ahdistuneena aloin sängynpohjalta manageroida illaksi tekemistä itselleni kännykän välityksellä, ja sain kuin sainkin muutaman mukavan idean illanviettotavaksi. 1. Ajo Kuparinen menee paloasemalle valmiuteen, tai 2. Ajo menee yökerho Loheen, sekä 3. Ajo nukkuu koko hömpänpömpän yli. Siinä sängynpohjalla maatessa viimeinen vaihtoehto tuntuikin houkuttelevimmalta, mutta siitäkin huolimatta, että väsyttikin kampesin itseni ylös ja laitoin pyykit pesuun, ja sitten menin mamoilemaan lämpimän suihkun alle, hrrrrrrrr!

Kun suunnitelmat olivät selvät, eli kaikki tulevat meille riehumaan/sotkemaan/dokaamaan siivoilin vielä hetken, ja aika tarkalleen 20 pintaan tulikin Teemu tuomaan raketit sun muut kotiini valmiiksi, ja häipyi sitten matkoihinsa palatakseen vielä. Sitten tuli kaikki muut. Tupu meinasi kirjaimellisesti tulla.




Lohi





Joo, ilta jatkui Lohjan keskustan Lohessa, jonne mentiin ajoissa jotta vältyttäisiin jonoilta. Snifferiä, fisua, Baileysiä, olutta, tupakkaa, tanssia, uuttavuotta, ja hienoja hetkiä puolin ja toisin. Eipä varmaan kenellekkään tarvitse erikseen selittää miten ilta jatkuu, jos se alkaa tälläisissä merkeissä? Jatkoilta kotiin päästyäni aamulla heräsin hieman nukkumaanmenon jälkeen kännykkääni, johon oli tullut tekstiviesti hälytyksen merkiksi. Ahkerana poikana Palomies Ajo alkoi pukemaan, kunnes tajusti realiteetit; Ei mitään asiaa tässä kunnossa keikalle!

Ja sitten Essi Lindroosin pientä omaa kivaa kotona;







JA sotkua selvittääkseni, en tiedä minkä takia olen ilmoittanut viime yönä julkisesti internetissä vauvakuumeestani, mutta voin niille jotka sen vuoksi ovat yöunensä menettäneet antaa lohtua ja valoa tunnelin päähän, ja kertoa etten ole lisääntymässä, ainakaan tänä vuonna!

Tähän vielä fiiliksiä joissa 2011 otettiin vastaan;






Ja nyt lievittämään viimeisiä uudenvuodenaaton aiheuttamia pahan olon rippeitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti