sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Time for me to grow le moustache!







Kyllä! Perjantai-aamuna sen tein. Ajoin partaa ollessani suihkussa, ja jätin, jätin, jätin leikkaamatta VIIKSET! Cool! Lupauduin itselleni olemaan kesäkuun 1.pvä asti ajamatta viiksiä, joten blogiin oli pakko tästä viiksiprojektista informoida.

Kipeänä olen enkä kerkeä nyt infota tuota enempää, vaan lähden tästä Essin kyytiin, ja toivottavasti kohti terveyskeskusta.

1 kommentti: