maanantai 3. tammikuuta 2011

The Entourage

Hyvät ystävät ja kylänmiehet,
kuinka monelle vuosi 2011 on tuonut jonkinlaisen muutoksen elämään, elämäntapoihin, rakkauselämään, tunne-elämään, tai johonkin vaan? Tuntuuko alkanut vuosi 2011 vaikuttaneen johonkin? Onko vanha olo? Minulla on vähän vanha olo. Ja vähän pelokas olo; taas edessä vuosi jonka aikana ei takuulla saa mitään fiksua tehtyä! Mutta jos vuosihoroskoopissani uskottiin että vuosi 2010 on onnenvuoteni(olen kala), ja 2011 tulee olemaan sisäisen viisauden vuosi, olen ensimmäisessä täysin samaa mieltä, sillä tämän vuoden alku on ollut hieman takkuileva, ja vaikea. Tämä vuosi näyttänee puolensa vielä jäljellä olevan 362 seuraavan päivän aikana. Pelottavaa!

Pelottavaa on myös se, että unirytmini, sisäinen kelloni, biologinen ajantajuni, elää jonkun muun maan aikaa. Maailman aikavyöhykkeistä näkyy biologisen kelloni olevan tuolla Pohjois-Amerikan ajassa, eikä tunnu hirveästi sitä haittaavan, se että itse olen kylmässä, ja lumisessa Suomessa. En ole nähnyt aurinkoa päiviin, ellen viikkoihin, ja ihmettelen miksi kaikki muut ovat unten mailla kun itse aloittelen päivääni. Huhhuh! Vielä se kostautuu vaikka sille nyt naurankin, nimittäin viimeistään kun koulut tammikuun 10.päivä osaltani alkavat. Aamulla jännätään olenko yhä hereillä, vai vasta hereillä.

Talvi on kyllä hienoa aikaa, sitä ei voi kiistää, vaikka tuo kylmyys siitä tekeekin hieman tuskallisen nauttia, nimittäin mittari näyttää 19 pakkasta, ja keli näyttää vaan kylmenevän jatkuvasti. Terveisiä Miamiin! No, tänään oli ihan kiva ilta Lindan, Sinin, ja Essin kanssa, ja kyllä, kuvamateriaalia on taas vaikka muille jakaa, josta parhaimpia yhdessä räpsimiä kuviamme laitankin tänne ;


Lohjan Laurinkatu Jouluna
















Maailman hienoin tähtisädetikkuvalotus ehkä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti