NONIIIIIIIIIN! On maanantai-aamu 8.14 kun aloitan tämän merkinnän kirjoittamisen. Ja arvatkaa mitä? Tänään alkaa koulu! Ja arvatkaa mitä? EI HAITTAA TIPPAAKAAN! Aamulla kuudelta jammailin Samuli Putron uuden Älä sammu aurinkoon- kappaleen tahdissa, pirteänä ja iloisena siitä että vihdoin muutaman viikon sosiaalisuuden pakkoloma loppuu. Olen tässä aamun aikana tanssinut katuharjan kanssa lakaisten lattiaa, yrittäen tehdä siitä tanssia, laulanut iloisia laulajalle rakastetulle(kelle?), ja hymyillyt jokaiselle vastaantulijalle. What?
No, nukkumatti on tehnyt loman aikana katoamistempun, ja Teemu ja Pera vaihto kurkkusalaattiin, sekä tulin koululle 7.45 vaikka, koulu tosissaan alkaa 12.25!
Nyt aion tehdä jotain hyödyllistä, ja mennä täyttämään erään kokeen uusintalapun, ja painua pinnoittamaan keuhkoja, ja ehkä käydä kaupungilla kahvilla. Joten, back to real life, ainakin te jotka hajoilette MacBookien ja hatutuksen ääreen.
P.S. Teemu ja Pera, koittakaa kestää pojat! Muut, hajotkaa pulpettienne ääreen
P.S.S.,
:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti