
Haluan, myös että tulee kesä! Kesä, kesä, kesä, kesä, kesä, mikä ihana sana! Miettikää, lämmintä 24 astetta, auringonlasku sen upeissa väreissään järvenrannalta hyvässä seurassa, laineiden liplattaessa hiljaa hienonhienossa tuulenvireessä joka hieman havisuttaa koivujen lehtiä Suomen suvessa. Ja tahdon yksisuuntaisen lentolipun Etelä-Ranskaan, New Yorkiin, Kaliforniaan, tai Israeliin! Ei enää pakkasia, räntäsateita, maanantai-aamun peltikolarisumista kertovia MTV3:n paniikkiuutisia, tai mamiksia, pitkiä kalsareita! Oih, niin jäisi hyvästi Suomen talvet, ja pimeät, märät, ja jäätävät syksyt. No, unelmointihan ei ole kiellettyä....

tai

Mutta tässä vaiheessa alan valmistautumaan pitkään yöhön, ja menen mutustamaan hieman yöpalaa, ja poltan yhden savukkeen vielä, sitten alan haaveilla.... Kauniita unia, ja oman kullan kuvia, ja mielikuvituksellista hupia, kyselemättä lupia! Ehkä vielä löytyy vapaaehtoinen lämmittelemään ja käymään sielujen välisiä keskusteluja kanssani. :) Heippa!
Aww, ihana postaus! :)
VastaaPoista